Review : Design Blog Perfect by Rrai

Assalammualaikum dan hai 
Tadaaa~ Seperti anda lihat.. wuuuu~

Haiii. Hari ini aku nak share dekat hampa hampa tentang seorang designer blog yang terrsangaattt femes dan hot kerana jarinya yang pandai bermain design blog. Jika hampa nak design blog yang mengikut citarasa, bolehlah vroomm berhubung dengannya untuk mendapatkan khidmatnya. Aceywah, macam batak tak? Hoho. 

By the way , blogger Rrai merupakan antara blogger yang aku percaya untuk designkan blog aku. Sebelum ini , aku hanya meminta header, tetapi kali ini aku meminta khidmat dan titik peluhnya untuk design blog aku mengikut citarasa. Memandangkan sekarang aku sudah meningkat dewasa, aku perlulah satu design yang mengikut kehendak hati dan paling penting , reader suka tengok. Kalau aku saja suka, tetapi reader tak suka , tak boleh juga. 

Tak kisah blogger lelaki atau perempuan yang ingikan design blog yang cantik mengikut citarasa, bolehlah berhubung dengannya di :-

Have a fun day , guys.

You May Also Like

3 Comments