Sunday, July 24

Pemilik Blog Ini Sudah Tiada Kerana...??

Assalammualaikum dan hai 


Holla guys. Dengan ini dimaklumkan bahawa pemilik blog ini tiada beberapa hari yang lalu kerana kesibukan menguruskan kemasukan pendaftaran sambung belajar di Pulau Pinang. Hoho. Tajuk entri macam pemilik blog dah meninggalkan? Taklah uolls. Aku cuma baru dapat laptop from my parent. Ketika pendaftaran minggu yang lalu ( 13 Julai 2016 ) aku tinggal Yogo aku di rumah kerana aku fikir awalnya maybe tak digunakan lagi.

Tetapi , pada minggu ini aku bawa Yogo ke asrama tempat aku belajar kerana aku perlukan khidmatnya dalam melakukan tugasan. Dah alang alang wifi full , so aku ambil kesempatan dalam kesempitan untuk meng'update' seketika detik. 

Disini aku baik baik sahaja. Harap Yogo aku tak merajuk kerana aku tak bawa dia pada awal awalnya. Kepada yang tak tahu apa itu Yogo, Yogo is my laptop name. Why Yogo? Nanti aku ceritakan. Huhu. 

By the way , sekarang aku agak lapang masa untuk blogwalking dan membaca entry blogger blogger yang gempak lagi meletop. Huhu. over bukan?

Okaylah. Aku banyak perkara nak kongsikan di Yogo. Sekarang aku rajin on blog disebelah malam sahaja. Kalau siang , maybe waktu lapang sahaja. No problem bro. Kita ada wifi. Lek lek kay. Hahaha. 
Have a fun day , guys.

2 comments :

  1. Title buat suspen je hahaha. anyways, all the best for your studies!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... suspen itu penting dlm blog. kihkih

      Delete

 

Template designed by RRAI | Hak milik Nur Nabila | All rights reserved