Thursday, May 12

Review : Iope Air Cushion Foundation

Assalammualaikum dan hai 


Zaman sekarang semua wanita nak cepat bersiap dalam semua keadaan. Ada sesetengah wanita suka ber'makeup' dan aku tidak dikecualikan. Dengan nak pakai serum lagi, foundation lagi. Frust sebab semua tu menyusahkan dan juga bert handbag nak membawanya. Selepas itu aku mencari satu produk yang boleh aku pakai. Just 'pap pap' di pipi terus tahan berjam jam. Dan aku memang seorang  yang sering lakukan aktiviti luar rumah. Tambah tambah sekarang cuaca terrrsangat panas dan kadang tu foundation jadi melekat pada tudung. Aiseyman.. Serius , satu perkara yang membuatkan aku malas nak pakai apa apa dah dimuka selepas basuh muka. 

Sehinggalah aku terjumpa satu produk yang diberi nama " IOPE AIR CUSHION FOUNDATION "(IACF). IACF merupakanproduk yang diperbuat dari Korea dan merupakan pakar untuk menutupi cela cela parut dimuka. Jerawat juga dapat diselindung selepas 'pap pap' IACF ini. Ia menjadikan muka bebas cela dan tidak berminyak. IACF juga menjadi kegemaran artis di Korea. Bukan sahaja perempuan malah artis lelaki juga memakainya. Amazing !


Selepas aku 'pap pap' diwajah aku, aku rasa ringan saja wajah bila keluar dari rumah. Sebelum nih, foundation aku pakai rasa melekit dan agak lama untuk kering. Setelah memakai IACF, aku tidak pakai foundation yang dulu. Masih tersimpan rapi dalam almari. 

Seperti hampa lihat di gambar diatas, di dalam kotak IACF terdapat satu beg plastik yang disediakan untuk pengguna. Apabila habis, disediakan satu lagi untuk refill. Majoriti feedback dari customer mengatakan IACF bertaan selama 2 bulan. Tetapi bergantung kepada pengguna. Ada yang bertahan sehingga 3 atau 4 bulan.

Apa Kelebihan IACF ?
  1. Melindungi kulit kita dari sinar matahari ( SPF 50+ / PA+++ )
  2. Mencerahkan kulit wajah ( 30% essence pencerah + pelembab )
  3. Sweat-Proof ( Tahan terhadap peluh )
  4. Telah diuji oleh pakar klinikal
  5. Dibuat dari 30% Hydro-Mineral Water 
  6. Kesan penyejuk
  7. Menutup cela parut jerawat / jerawat besar
  8. Menutup kesan jeragat yang tebal
  9. SPF 50+ / PA+++
  10. Wajah nampak glowing dan gebu
  11. Tekstur yang ringan 
  12. Warna natural




Mesti tertanya tanya, 'Selamat ke pakai IACF nih ? ' Jawapannya YA ! Sangat sangat selamat. Jika hampa lihat di Astro Go Shop juga mempromotekan IACF ini.

Mesti tertanya apa bahan dalam IACF kan? Kandungan bahan bahannya ialah 

Hesperidin
Glucommanan
Siberia peptide
Mineral water xp




Bagaimana cara memakainya ?

Dengan satu sapuan diwajah boleh menutup cela cela diwajah. Tahan selama 24 jam. Perlu cuci dahulu sebelum solat kerana IACF kalis air. Jika nak memakai serum sebelum memakai IACF juga boleh. Lebih mengekalkan IACF diwajah.

Testimoni :-






Untuk mendapatkan IACF :-

Facebook page : HCube Shop
 Instagram HCube Shop

Have a fun day , guys.

2 comments :

 

Template designed by RRAI | Hak milik Nur Nabila | All rights reserved