Wednesday, March 23

Esok QTI Kenderaan Beroda. Ayoo..

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 
"Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

Assalammualaikum dan selamat malam dan segala selamat. *Hehe*

Esok merupakan hari QTI kereta. Ayoo maa.. Macam mana nih ? Nevesnya. Takut tersilap atau tersilap dan terus tersilap.. Makkk... chek tak mau ambik keta.. Sekarang aku study bab kereta serupa nak exam SPM. Hahaha.. Ingatkan lepas SPM boleh santai menyelempai.. Rupanya kereta susah dari SPM.. Ayoyo.. Bab Rutin Pemeriksaan Kereta (RPK) jaa aku neves.. Yang enjin bagai tu.. Haishh.. Belajar tahu untuk apalah kan? 


Haha.. Aku fikir nanti lepas dapat lesen kereta, aku nak bawa serupa drift. Hahaha.. Time belajar kena ikut had kelajuan. Nanti dapat lesen, had tak had.. Bedal jaa.. Hahaha.. Kena saman ,kita sua tangan minta duit kat mama dan abah.. Anak bujang minta duit kat mama abah. Time kahwin nanti, kita buli husband bayarkan. Hoho.. awas yer yang nak masuk minang I.. hahaha.. I materialistik tahu.. Hahaha.. Acah jer.. 


Moga esok aku tak terlalu neves. Takut takut sebab neves aku tumbuk si pencatat markah QTI pula... Huhu.. Seram sejuk tangan aku. Sahih esok basah habis serkup tudung. Esok aku tak pakai shawl. Aku pakai tudung sarung. Senang. Neves sekalipun tak senget tudung. Steady jer. Haha..
Okay . Nak sambung study QTI. Haha.. 


P/s : Bagi lelaki mesti ' Eleh.. perempuan nak bawa kereta mesti neves .. tengok lelaki, steady jer'. Hello.. Nanti nak salam tok kadi hang neves , hang siap dengan aku.. HAHA.. bluerkk :P


See ya.

6 comments :

  1. Goodluck, Nabila. Semoga semuanya baik-baik saja. Fighting!

    ReplyDelete
  2. good luck nabila. Insyallah boleh buat punya. Focus penting hehe. Chaiyok chaiyokk! =D

    ReplyDelete

 

Template designed by RRAI | Hak milik Nur Nabila | All rights reserved