Thursday, January 14

Aku Vs Semut Laptop



بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 
"Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

Macam mana lah laptop aku penuh dengan semut nih? Nak kata aku makan sambil taip tak pula. Aku tahu di mana semut tu berada. Di bawah keypad laptop ni haa.. Aku seru keluar lah engkau wahai semut sebelum aku risect korang. 

*Seekor semut di skrin lah, papp! mati pun*

Semut oh semut. Banyak banyak tempat kenapa laptop aku juga kau duduk. Ish ish.. 

Geramnyaa >_<


2 comments :

  1. haah tak tahu kan kenapa semut tuh nk duduk dekat laptop

    ReplyDelete
  2. @Farahain ZFA

    Melalui perkara yang sama ke? Frust nak ketuk ketuk semut nih

    ReplyDelete

 

Template designed by RRAI | Hak milik Nur Nabila | All rights reserved